OUTDOOR CHECK-IN KIOSK

Verlaag uw personeelskosten, verhoog de gasttevredenheid en creëer een onvergetelijke gastervaring met onze geavanceerde incheckkioskoplossing.

OUTDOOR HOTEL KIOSK

Onze kiosken uit de Duo 1800-serie zijn gebouwd voor buiten. Zorg voor een gemakkelijke check-in als een eenvoudige, goedkope en effectieve manier om late aankomsten in uw hotel te beheren. Aankomende en vertrekkende hotelgasten kunnen de kiosk gebruiken om:

WALK-IN

Inloop bij aankomst zonder hotelreservering. Dit omvat het selecteren van een beschikbare kamer en het doorlopen van dezelfde stappen als voor de reguliere check-in.

CHECK-IN

Inchecken in een paar eenvoudige stappen. Dit omvat het invullen van de registratiekaart, het scannen van paspoorten, Upselling en creditcardbetalingen.

KEY PICK-UP

Haal de kamersleutels op in minder dan 10 seconden door een QR-code te scannen als het inchecken voor aankomst online is gedaan.

IN-HOUSE

In-house (reeds ingecheckte gasten) kunnen de kiosk gebruiken om een ​​extra of vervangende sleutel aan te maken

VOORDELEN VAN DE INCHECKERKIOSK VOOR HOTELGASTEN

  • 24-uurs incheckkiosk waar gasten ’s avonds laat kunnen inchecken in hotels met beperkte beschikbaarheid van personeel
  • Boek een kamer en krijg ook na sluitingstijd toegang tot het hotel
  • Eenvoudige interactie in de eigen taal van de gast
  • Express-service – u hoeft niet in de rij te wachten
  • Automatisch gecodeerde keycards OF afgifte van mechanische sleutels
  • Ga direct naar de kamer na het inchecken

VOORDELEN VAN DE INCHECKKIOSK VOOR UW HOTEL

  • Lagere personeelskosten

  • 24-uurs hotel check-in kiosk

  • Een consistente aankomst- en vertrekervaring

  • Verbeterde upselling-resultaten ID- en paspoortscan

  • Verbeterde gasttevredenheid

MEEST GESTELDE VRAGEN

Kan ik de in- en uitcheckkiosk aanpassen?

De check-in kiosk aan de buitenkant bestaat in drie verschillende kleuren; rood; wit en antraciet.

Hoe kan ik ondersteuning krijgen voor mijn zelfbedieningskiosk als ik hulp of assistentie nodig heb?

Online hulp
Een toegewijd team van technische experts staat klaar om u te helpen bij het oplossen van eventuele problemen met onze systemen. Met de mogelijkheid om uw installaties op afstand te bedienen, zal ons team ze binnen enkele uren weer volledig operationeel maken. Ons online ondersteuningscentrum biedt uitgebreide openingstijden om onze meest veeleisende klanten tevreden te stellen.

Ondersteuning op locatie
Als we een probleem niet kunnen oplossen met ons online ondersteuningscentrum of een defect onderdeel moeten vervangen, sturen onze teams binnen korte tijd een technicus naar uw locatie. Dezelfde terminals kunnen worden gebruikt om vervangende sleutels aan te vragen en zelfs om uit te checken.

Hoe weet ik of mijn pms is geïntegreerd met onze zelfbedieningszuilen?

Check ons ​​integratieoverzicht om te zien of onze zuilen ondersteund worden door je PMS.

Wat als ons hotel met mechanische sleutels werkt?

Onze buitenzuilen kunnen worden geleverd met keycard compartimenten in plaats van encoders voor elektronische sleutels. Laad uw mechanische sleutels in een leeg compartiment, werk de reservering in het PMS bij met het bijbehorende compartimentnummer en de juiste sleutel wordt afgegeven wanneer de aankomende gast het inchecken voltooit.

3000 HOTELS EN MEER DAN 500.000 UITGERUSTE KAMERS IN MEER DAN 25 LANDEN

Share This