CONTACTLOZE GASTERVARING

HOE VEREENVOUDIGEN WE HET WERK VAN DE HOTELHOUDERS EN DE ERVARING VAN HUN GASTEN?

Contactloze gastervaring

Wij bieden de gasten meerdere contactloze mogelijkheden.

U kunt vooraf online inchecken en u ontvangt een QR-code via mail of sms zodra de kamer beschikbaar is. Haal de kamersleutel op bij een kiosk of keycard-automaat wanneer u bij het hotel aankomt: het duurt minder dan 20 seconden vanaf het scannen van de QR-code totdat de sleutel klaar is!

Of doe een “BYOD lobby check-in” met uw eigen mobiele apparaat in plaats van interactie met een zelfbedieningskiosk of de receptie. Realtime check-in en kamertoewijzing in combinatie met contactloos ophalen van de sleutel!

Lobby zonder wachtrijen

Selfservice-oplossingen helpen bij het beperken van wachtrijen.

Gebruik kiosken en mobiel inchecken als “vermenigvuldigende factor”, waardoor het personeel meerdere gasten tegelijkertijd kan helpen.

Vooraf inchecken of mobiel uitchecken minimaliseert de tijd die arriverende en vertrekkende gasten “in de lobby” moeten doorbrengen.

Een wachttijd van vijf minuten of langer bij het inchecken kan ervoor zorgen dat de gasttevredenheid met 50% daalt. Kies stressvrije en gebruiksvriendelijke zelfbedieningsoplossingen voor uw gasten en zorg ervoor dat ze zich veilig voelen, met een vlottere en efficiënte aankomst.

Kosten verlagen

De digitale transformatie van uw in- en uitcheckproces helpt uw personeelskosten te verlagen door automatisering. Onze zelfbedieningstechnologieën verminderen de noodzaak voor extra personeel tijdens de drukste aankomst- en vertrekperiodes.

Extra voordeel wordt behaald door uw personeel de ruimte te bieden meer aandacht aan de gasten te geven, essentiële taken uit te voeren en hun algemene efficiëntie te verhogen.

Omzet verhogen

Verhoog uw omzet door tijdens het inchecken ook nog ontbijt, parkeren of een ander pakket aan te bieden.

Bied gasten de mogelijkheid om tegen een extra vergoeding vroeg in te checken of langer te blijven. Het verhoogt uw inkomsten en ook de gasttevredenheid, zonder extra kosten voor het hotel.

Veiligheid van het personeel

Het bewaren van afstand tot andere mensen hoort momenteel bij ons dagelijks leven. We moeten de interactie tussen personeel en gasten bij aankomst en vertrek zo veilig mogelijk maken. Onze contactloze oplossingen helpen bij het zorgen voor de juiste afstand, met behoud van een hoog serviceniveau.

Herwin het vertrouwen van de gast

Gastvertrouwen is essentieel om de horeca nieuw leven in te blazen. Reizigers hebben voortdurend behoefte aan geruststelling en informatie over de gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen van het hotel, evenals over sociale afstand en gerelateerde procedures.

Onze contactloze en contactbeperkende oplossingen, in combinatie met berichten voorafgaand aan de aankomst en de mogelijkheid om het eigen apparaat te gebruiken in plaats van een kiosk of receptie-interactie, zullen de boodschap dat het veilig is om in uw hotel te verblijven nog meer benadrukken.

3000 HOTELS EN MEER DAN 500.000 UITGERUSTE KAMERS IN MEER DAN 25 LANDEN

Share This